Character Sheet

Goto down

Character Sheet

Příspěvek pro Admin za Fri Jan 13, 2017 3:10 pm

Charakter Sheet

První na co musí hráč brát ohled je tzv. Charakter Sheet. Na tomto „sheetu“ se budou nacházet všechny údaje které vaše postava má. Tzn. Inventář, Životy, Jméno, Cech, Body a Zkušenosti. Pokusím se v detailu popsat většinu těchto atributů tak, aby jste to co nejlépe pochopily a nevznikali žádné nedorozumnění. V případě otázek mě pošlete pmku a zkusíme nesrovnalosti dořešit.

Inventář.

Zde se budou nacházet věci, které vaše postava vlastní. Nechceme tu rozepisovat všechny věci typu „11 prázdných pergamenů a 2 brky“ spíš věci „důležité“. Věci jako zbraně, brnění, peníze a zvláštní předměty patří do této kategorie. Věci jako obvazy či dezinfekce se budou řadit do určité skupiny, místo toho aby jste tedy psali každou věc v lékarničce napíšete „Základní výbava pro první pomoc“ . To samé platí i pro kováře či Alchymisty.  Inventář nahodí Admin po schválení postavy.

Životy.

Toto bude jakýsi „bar“ který bude představovat různé zranění, která vaše postava snese. Pokud klesne na 0 budete na pospas svému protivníkovi jestli udeří či neudeří finální úder. V tomto stavu můžete přežít pokud se vám dostane rychlé pomoci. Cokoliv nad hladinu nula je považováno za „léčitelné“. Pro lepší orientaci je to asi takhle. 1-10 těžké zranění je možnost vykrvácet při velkém pohybu či námaze. 11-30 Vážné zranění, léčitelné. 31-??? Vážné zranění.
Životy budou ubírat v závislosti na typu zbraně či magie a jiných různých alternativ které do toho zapadají.
!Jak se životy ubírají je zde jen pro informaci, hráč to z 99% nepotřebuje vědět ovšem pro zajímavost a aby nedošlo k hádkám je to tu napsané!
Vzorec:

[(Síla útočníka*zbraň útočník)+ (místo-odolnost raněného)]/brnění.  

Typ zbraně má přidělené určité číslo, podle kterého se můžete řídit.


Dýka 0,5, Luk 0,7-0,1 za každých 5 metrů od 30 metrů, Kord 0,7 Jednoručný meč 0,8 jednoručná sekera 0,85 , jednoručný palcát 0,9 Dvojručný meč 1,5, Kopí 1,2, Halapartna 1,4, Dvojručná sekera 1,8 a Palice 2
Ke zbrani se taktéž zahrnuje materiál a její stav. -0,1 za starší  +0,1 za ocel +0,2 za Mithril +0 za kov -0,5 za dřevo apod.

Místa zásahu: Hlava 300, Hruď 50, Záda 40, Ruka 30, Noha 35
Brnění : Mithril 3, Ocel 2,5, Jiný kov 2, Kůže 1,5

Čili pro válečníka se sílou 12 palcátem dvojručným který se trefí do hlavy proti obránci s odolností 10 v Mithrilovému brnění se zásahem do hlavy by způsobil 100 škod do života.

!Pokud admin uzná že úder byl dostatečný na zabití vzorec se nepoužívá!
!Šance na úhyb se bude určovat podle obratnosti a podle zbraně kterou použije: [(Obratnost-Brnění) *4]*zbraň útočníka !
!Pokud má hráč štít vzorec se na něj nevztahuje, šťít přežije tolik úderů kolik moderátor uzná za vhodné!

Zkušenosti

!Jak se zkušenosti rozdělují je zde jen pro informaci, hráč to z 99% nepotřebuje vědět ovšem pro zajímavost a aby nedošlo k hádkám je to tu napsané!
Ty see budou odvíjet podle uznání admina. Většinou čím větší obtížnost nebo čím délší úkol tím více zkušeností. Zkušenosti rostou do 800 rychlostí *1, od 800 rostou *0,8, od 1500 *0,5 a od 2000 *0,1
Zkušenosti:

Za začátečnický ÚKOL dostanete cca 100-250 zkušensotí rozdělené mezi všechny atributy podle naznání admina.
Mírně Pokročilý Cca 150-300 zkušeností
Pokročilý Cca 250-350 zkušeností
Zběhlý cca 300-400 zkušeností
Mistr cca 350-500 zkušeností

Ještě jednou je to bráno podle obtížnosti ÚKOLU ne „levelu“ vaší postavy.

!Zkušenosti v olbasti magie počítají s tím jak úspěšné jsou vaše kouzla.!
!Zkušenosti v oblasti zbraní zvyšují vaši přesnost a úspěšnost!

Stejně tak se povolují různé bonusy (Jako střela s více šípy zároveň apod. )Čím větší zkušenosti tím větší ovládání zbraně (čili žádný Robin Hood se zkušenostmi 100)

Body

Se používají jak určení určitých akcích in-game. Průměr bodů je 5. Síla rozhoduje jako jedna z proměných při útoku. Stejně tak tomu činní i Tělesná zdatnost. Štěstí je tzv. atribut který je důležitý při určení NEBOJOVÝCH dějů a také při tzv. Random věcech. Charisma je stat kterým vaše postava působí na NPC postavy. Hráči se podle tohoto bodu řídit mohou ovšem nemusí. Obratnost je schopnost postavy se VYHNOUT útoku. Snižuje se podle brnění které nosíte (Obratnost-brnění)
!KOŽENÉ BRNĚNÍ JE VYJÍMKOU!
Síla vůle je stat který určuje nezlomnost vaší postavy, je to vlastně odolnost vůči mučení a i proti jisté formě magie. Inteligence je stat který zohledňuje jak je schopná vaše postava pochopit určitou magii. In-game vám budou dávat kouzla a u nich bude „Doba učení“. Jak rychle se naučíte kouzlo bude určeno pomocí : Doba učení/(Inteligence*0,2). Vnímání je schopnost všimnout si detailů, pastí či rychlých pohybů různých nepřátel či přátel. Jde ruku v ruce s obratností.
avatar
Admin
Admin

Poèet pøíspìvkù : 275
Join date : 16. 01. 15

Character sheet
Charakter:
Dovednosti:
DovednostiHodnota
Síla
Obratnost
Tělesná zdatnost
Inteligence
Charisma
Síla vůle
Vnímání
Štěstí

Život:
0/0  (0/0)

Zobrazit informace o autorovi http://ftrpg.forumczech.com

Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru