Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Character Sheet

Goto down 
AutorZpráva
Admin
Admin
Admin


Poèet pøíspìvkù : 1165
Join date : 16. 01. 15

Character sheet
Charakter:
Dovednosti:
DovednostiHodnotaHodnota
SílaSíla6
ObratnostObratnost4
Tělesná zdatnostTělesná zdatnost4
InteligenceInteligence6
CharismaCharisma2
Síla vůleSíla vůle8
VnímáníVnímání4
ŠtěstíŠtěstí3

Život:
Character Sheet Left_bar_bleue100/100Character Sheet Empty_bar_bleue  (100/100)

Character Sheet Empty
PříspěvekPředmět: Character Sheet   Character Sheet I_icon_minitimeTue Apr 16, 2019 3:41 pm

Charakter Sheet

První na co musí hráč brát ohled je tzv. Charakter Sheet. Na tomto „sheetu“ se budou nacházet všechny údaje které vaše postava má. Tzn. Inventář, Životy, Jméno, Cech, Body a Zkušenosti. Pokusím se v detailu popsat většinu těchto atributů tak, aby jste to co nejlépe pochopily a nevznikali žádné nedorozumnění. V případě otázek mě pošlete pmku a zkusíme nesrovnalosti dořešit.

Inventář.

Zde se budou nacházet věci, které vaše postava vlastní. Nechceme tu rozepisovat všechny věci typu „11 prázdných pergamenů a 2 brky“ spíš věci „důležité“. Věci jako zbraně, brnění, peníze a zvláštní předměty patří do této kategorie. Věci jako obvazy či dezinfekce se budou řadit do určité skupiny, místo toho aby jste tedy psali každou věc v lékarničce napíšete „Základní výbava pro první pomoc“ . To samé platí i pro kováře či Alchymisty.  Inventář nahodí Admin po schválení postavy.

Životy.

Toto bude jakýsi „bar“ který bude představovat různé zranění, která vaše postava snese. Pokud klesne na 0 budete na pospas svému protivníkovi jestli udeří či neudeří finální úder. V tomto stavu můžete přežít pokud se vám dostane rychlé pomoci. Cokoliv nad hladinu nula je považováno za „léčitelné“. Pro lepší orientaci je to asi takhle. 1-10 těžké zranění je možnost vykrvácet při velkém pohybu či námaze. 11-30 Vážné zranění, léčitelné. 31-??? Vážné zranění.
Životy budou ubírat v závislosti na typu zbraně či magie a jiných různých alternativ které do toho zapadají.
!Jak se životy ubírají je zde jen pro informaci, hráč to z 99% nepotřebuje vědět ovšem pro zajímavost a aby nedošlo k hádkám je to tu napsané!
Vzorec:

Typ zbraně má přidělené určité číslo, podle kterého se můžete řídit.


Dýka 0,5, Luk 0,7-0,1 za každých 5 metrů od 30 metrů, Kord 0,7 Jednoručný meč 0,8 jednoručná sekera 0,85 , jednoručný palcát 0,9 Dvojručný meč 1,5, Kopí 1,2, Halapartna 1,4, Dvojručná sekera 1,8 a Palice 2
Ke zbrani se taktéž zahrnuje materiál a její stav. -0,1 za starší  +0,1 za ocel +0,2 za Mithril +0 za kov -0,5 za dřevo apod.

Místa zásahu: Hlava 300, Hruď 50, Záda 40, Ruka 30, Noha 35
Brnění : Mithril 3, Ocel 2,5, Jiný kov 2, Kůže 1,5

Čili pro válečníka se sílou 12 palcátem dvojručným který se trefí do hlavy proti obránci s odolností 10 v Mithrilovému brnění se zásahem do hlavy by způsobil 100 škod do života.

!Pokud admin uzná že úder byl dostatečný na zabití vzorec se nepoužívá!
!Šance na úhyb se bude určovat podle obratnosti a podle zbraně kterou použije: [(Obratnost-Brnění) *4]*zbraň útočníka !
!Pokud má hráč štít vzorec se na něj nevztahuje, šťít přežije tolik úderů kolik moderátor uzná za vhodné!

Zkušenosti

!Jak se zkušenosti rozdělují je zde jen pro informaci, hráč to z 99% nepotřebuje vědět ovšem pro zajímavost a aby nedošlo k hádkám je to tu napsané!
Ty see budou odvíjet podle uznání admina. Většinou čím větší obtížnost nebo čím délší úkol tím více zkušeností. Zkušenosti rostou do 800 rychlostí *1, od 800 rostou *0,8, od 1500 *0,5 a od 2000 *0,1
Zkušenosti:

Ještě jednou je to bráno podle obtížnosti ÚKOLU ne „levelu“ vaší postavy.

!Zkušenosti v olbasti magie počítají s tím jak úspěšné jsou vaše kouzla.!
!Zkušenosti v oblasti zbraní zvyšují vaši přesnost a úspěšnost!

Stejně tak se povolují různé bonusy (Jako střela s více šípy zároveň apod. )Čím větší zkušenosti tím větší ovládání zbraně (čili žádný Robin Hood se zkušenostmi 100)

Body

Se používají jak určení určitých akcích in-game. Průměr bodů je 5. Síla rozhoduje jako jedna z proměných při útoku. Stejně tak tomu činní i Tělesná zdatnost. Štěstí je tzv. atribut který je důležitý při určení NEBOJOVÝCH dějů a také při tzv. Random věcech. Charisma je stat kterým vaše postava působí na NPC postavy. Hráči se podle tohoto bodu řídit mohou ovšem nemusí. Obratnost je schopnost postavy se VYHNOUT útoku. Snižuje se podle brnění které nosíte (Obratnost-brnění)
!KOŽENÉ BRNĚNÍ JE VYJÍMKOU!
Síla vůle je stat který určuje nezlomnost vaší postavy, je to vlastně odolnost vůči mučení a i proti jisté formě magie. Inteligence je stat který zohledňuje jak je schopná vaše postava pochopit určitou magii. In-game vám budou dávat kouzla a u nich bude „Doba učení“. Jak rychle se naučíte kouzlo bude určeno pomocí : Doba učení/(Inteligence*0,2). Vnímání je schopnost všimnout si detailů, pastí či rychlých pohybů různých nepřátel či přátel. Jde ruku v ruce s obratností.
Návrat nahoru Goto down
https://ftrpg.forumczech.com
 
Character Sheet
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
 :: Administrace :: Informace-
Přejdi na: